Ovogodišnje takmičenje za najljepše uređen ugostiteljski objekat u regionu napustilo je 12 učesnika koji su imali najmanje "lajkova" ostvarenih putem društvene mreže Facebook. Deset finalista prošlo je u završni krug takmičenja u kojem će međunarodni stručni žiri odlučiti o pobjedniku.
........................................................................................................
Pobjedniku će Enterijer.ba, internet magazin koji je organizator takmičenja, uručiti Grimiznu kuglu. Nagrada se daje u trajno vlasništvo, a pravi se u Meksiku tradicionalnom metodom puhanja stakla.
Prethodni krug takmičenja na prvom mjestu dočekala je Zlatna ribica iz Sarajeva, a pratili su ga Caffe Bar Henessy iz Zenice i Intermezzo iz Sarajeva.
Četvrto, peto i šesto mjesto pripali su ugostiteljskim objektima iz Crne Gore - Imanje Knjaz i Per Sempre iz Podgorice, te Konobi Atrium iz Kotora.
Na sedmom mjestu nalazi se Lobby & Cigar Lounge Bar Falkensteiner hotela iz Beograda, dok je na osmom još jedan ugostiteljski objekat iz Crne Gore - Konoba Ćatovića Mlini iz Morinja.
Deveto mjesto pripalo je restoranu More iz Dubrovnika, a deseto restoranu Comunale iz Beograda.
U finalni krug nisu prošli Dolce Ore, People's i Korzo iz Sarajeva, Zrno Soli iz Splita, Restoran Dukat iz Nove Gradiške, Texas Steak & Grill House i The Movie Pub iz Zagreba, Lunch Cafe Marley & Me, Argentino i Lolita iz Ljubljane, Talas iz Beograda, te Knjaževa bašta iz Bara.
Prvi krug takmičenja bio je završen 15. maja, međutim organizatori nisu željeli objavljivati rezultate u periodu kada se cijeli region borio sa poplavama i klizištima.
Do kraja mjeseca međunarodni stručni žiri odabrat će pobjednika između deset najljepših, a rezultati glasanja bit će objavljeni početkom jula.
Medijski pokrovitelji takmičenja za najljepše uređen ugostiteljski objekat – Grimizna kugla su Fena, Beta, Radio M, Klix.ba, FACE TV, Oslobođenje, Magazine.
Medijski partneri su SEEbiz, Poslovne novine, DOM INFO, BH Clubbing, Vijesti Crna Gora, Ekapija.com, Danas Srbija.