Hrabra i ambiciozna, Azra Silajdžić je jedna od onih poslovnih žena čija energija i dinamičnost uvijek donose pozitivne rezultate. Pravnica i brend menadžer u jednom - Azra uspješno balansira između marketinga i kreativnosti koja je potrebna kada se nalazite u profesiji kao što je dizajn i uređenje enterijera.

..................................................................................





Važan dio tima Bela Vida kompanije i Enterijer.ba, Azra pronalazi način da na marketing tržištu BiH odgovori na sve poslovne izazove i donese odlične rezultate kompaniji.


Diplomirali ste na Pravnom fakultetu u Sarajevu, međutim bavite se marketingom u domenu uređenja enterijera. Da li ste našli način da pomirite te dvije ljubavi ili je jedna ipak prevagnula?

Da, diplomirala sam na Pravnom fakultetu, međutim cijelo moje poslovno iskustvo je vezano za sale & marketing. Marketing, to sam ja! Profesija koja me najbolje opisuje i u kojoj najviše dolaze do izražaja moje sposobnosti komunikacije i prezentacije. Također sam našla način da pomirim ove dvije profesije, tako što svoje znanje iz oblasti prava koristim svakodnevno, kao nezaobilazan i važan poslovni alat.



Kako je Bela Vida kompanija postala radno mjesto na kojem želite da se poslovno ostvarujete?


Bela Vida ”Jer život je lijep” naš je slogan koji za mene predstavlja izazov i u poslovnom i u privatnom životu. Raditi u prekrasnom ambijentu koji se mjesečno mijenja sa zanimljivim i kreativnim ljudima, daje mi za pravo koristiti se ovim sloganom, sada i poslovno.


Kako funkcioniše Vaša saradnja sa ostatkom tima, koji uglavnom čine arhitekti?

Bela Vida počiva na timskom radu. Mogu reći da su svi zaposleni u Galeriji ”multitasking” osobe, takav spoj profesionalnosti i kreativnosti garantuje uspjeh.


Šta je posao jednog brend menadžera i kako izgleda Vaš radni dan?


U pitanju je jako dinamičan posao koji obuhvata rad na terenu i u uredu, istraživanje tržišta za svaki brend, analizu prodaje, razvoj i unapređenje odnosa sa kupcima, identifikacija novih kupaca te realizacija zadatih planova. S tim da je briga o brendovima na prvom mjestu! Uobičajen poslovni dan, sa puno sastanaka koji uključuju navedeno, dakle briga i promocija brendova Bela Vide - Enterijer.ba, Poljoprivreda.ba, Grimizne kugle - takmičenja za najljepše uređen ugostiteljski objekat.


Šta je ono što Vama lično predstavlja najveći izazov pri radu za Bela Vida kompaniju, s obzirom na to da je njen koncept nov i jedinstven u regionu?

S obzirom na to da se postavke u Galeriji mijenjaju, najveći izazov je iz mjeseca u mjesec transformisati prostor Galerije i pretvoriti ga u nešto novo, zanimljivo i živo.



Koliko se po Vašem mišljenju danas ulaže u marketing i reklamiranje i kakva je situacija trenutno kod nas po tom pitanju?

Danas sve više kompanije prepoznaju značaj marketinga i spremnije su ulagati u njega, to pokazuju brojne ponude klijenata za oglašavanje na Enterijer.ba i njihova spremnost na višemjesečno izlaganje u Galeriji, naravno zbog pozitivnih efekata koje su ostvarili reklamirajući se kod nas.


Kako birate proizvode koji treba da se nađu u Galeriji ili u okviru Enterijer.ba magazina? Da li je bitan kvalitet, sam brend ili nešto treće?

Kreativni tim Bela Vide je unaprijed odredio dvanaest mjesečnih tematskih postavki koje prezentuju različite stilove, boje, materijale. Analizom tržišta namještaja biraju se proizvodi koji se uklapaju u odgovarajuću temu, s tim da se jako puno vodi računa i o kvalitetu i brendovima koji će se naći na postavci, kao i o usluzi koju naši klijenti mogu pružiti našim, odnosno, njihovim potencijalnim kupcima.


Kakve reakcije na tržištu očekujete u budućnosti, kako vidite Bela Vidu za pet godina?

Pozitivne u svakom slučaju. Vidim je kao i sada, galeriju koja slavi ljepotu življenja u kojoj uživaju sva čula!


S obzirom na to da ste svakodnevno u kontaktu sa dekorativnim elementima i namještajem u Bela Vida galeriji, koji stil Vi lično preferirate kada je dizajn enterijera u pitanju?

Egzotični stil koji unosi svježinu, ističe prirodne teksture i pruža jednostavnu, opuštenu atmosferu, a nema odrednicu vremena.