Pricing Table Particle

Quickly drive clicks-and-mortar catalysts for change
  • Basic
  • Standard Compliant Channels
  • $50
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 1 GB of space
  • Support at $25/hour
  • Sign Up
  • Premium
  • Standard Compliant Channels
  • $100
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 10 GB of space
  • Support at $15/hour
  • Sign Up
  • Platinum
  • Standard Compliant Channels
  • $250
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 30 GB of space
  • Support at $5/hour
  • Sign Up

To je prelomni trenutak, to se događa svaki dan. Vaš alarm, bilo da je radio, iPhone ili analogni, svira melodiju kojom započinjete novi dan. Imate izbor - da ga utišate ili da ustanete.

 Kada se budite rano ujutro, najlakše je pritisnuti dugme i utišati alarm. Uostalom, zar vam dodatnih nekoliko minuta spavanja neće goditi? A onda još nekoliko, sve dok alarm ne budete odgađali toliko da ćete se nabrzinu morati obući i istrčati kroz vrata.

Ili možete pokušati postati jutarnji tip osobe. 

Da biste se izborili sa pospanošću ujutro, evo nekoliko koraka koje trebate proći.

 

Pripremite se noć prije

Čak i najveći ranoranioci imaju problem sa ustajanjem ujutro nakon što su kasno otišli u krevet. Zato se pripremite na vrijeme. Jutarnje zadatke obavite prije spavanja. Napravite užinu koju ćete ponijeti, odaberite odjeću ili se istuširajte. 

Pijte vodu. Često kad ste umorni ili gladni, ustvari ste žedni. Popijte čašu vode tokom večere, čaj ili samo stavite čašu sa vodom pored kreveta. Ako ništa drugo, ujutro ćete morati ustati kako biste otišli do wc-a.

Napravite ritual. Odlazak u krevet ranije može biti jednako težak kao i ustajanje rano ujutro. Ali ako uđete u rutinu, onda ćete svoje tijelo navići kada je vrijeme da legnete. Ranije se presvucite u pidžamu, operite zube čim završite sa jelom. Lagano se pripremajte za odlazak na počinak. 

Ponekad je dovoljna samo mala motivacija da ustanete prije izlaska sunca. Ukoliko ste spavali osam sati, onda sebe trebate podsjetiti da je to dovoljno potrebnog sna za predstojeći radni dan. 

 

Dobro spavajte

Nažalost, nije dovoljno samo otići u krevet ranije. Kvalitetan i neprekidan san zahtijeva nekoliko predispozicija. 

Volite svoj krevet. Teško je naspavati se na madracu koji je previše tvrd ili previše mekan. Zato kupite onaj koji vam odgovara. 

Ugrijte se dovoljno. Ukoliko vam je hladno, stavite još jednu deku. Ukoliko vam je vruće, otvorite prozor. Temperatura koju je potrebno postići u sobi da biste imali dobar san je između 18 i 20 stepeni Celzijevih.

Isključite svjetla i notifikacije. Kako uopšte možete spavati ukoliko vaš mobitel blinka i vibrira cijelu noć. Isključite internet i pokušajte iz sobe skloniti sve ono što svijetli tokom noći.

 

Ustanite i pokrenite se

Trenutak istine. Svako može podesiti alarm da zvoni u cik zore, ali šta će se desiti kada se on uključi. Da li ćete ustati ili ćete se samo okrenuti na drugu stranu?

Natjerajte se da ustanete iz kreveta. Postavite alarm na drugi kraj sobe, tako da kad dođe vrijeme za ustajanje, to ćete zaista trebati i uraditi da biste iskljčili alarm. 

Svjetla! Upalite ih čim zazvoni alarm.

Uradite nešto. Za mnoge, dan počinje kafom. Zato se pokrenite i počnite je praviti. To će vas držati budnim i u pokretu.

Nemojte raditi baš sve! Ukoliko ste sebi postavili neke super teške zadatke za ujutro, onda se možete susresti sa frustracijom. Počnite sa laganim zadacima - pranje zuba, pravljenje kafe, izvođenje psa ... Oni će vam dati motivaciju da kasnije obavljate neke teže zadatke kao što je, naprimjer, odabir garderobe za taj dan. 

Nemojte misliti da ćete postati "jutarnji" tip preko noći. Polako mijenjate jutarnju rutinu, tako što ćete ustajati barem 15 minuta prije nego što ste navikli.